esmaspäev, 13. september 2021

Saladuslik päevik * Reeli Reinaus

 

2020. oktoober? - lõpetasin 5. septembril 2021

Jällegi üks minu "raamatumaratoni" raamatutest - tegelikult on võimalik, et alustasin selle lugemist juba eelmisel sügisel ehk 2020. aasta sügiskuudel. Nimelt miskipärast arvasin, et see võiks olla laste jaoks põnev õhtulugemine. Ma kahtlustan, et jõudsin ehk esimese kolmandiku ära lugeda ning siis jäid õhtused lugemised hoopis ära, ühel või teisel põhjusel. Kuid... ehk oligi just nii hea.

Kuna minus pesitseb mingi tegelane, kes ei luba mul raamatuid pooleli jätta (välja arvatud kui tegu on tõesti ülimalt ebahuvitava/ebameeldiva teosega ;) siis võtsin kätte ning lugesingi raamatu viimaks lõpuni. Ning võin öelda, et õhtulugemiseks see küll ei sobi, kui pole just tahtmist õudukaid näha. Mina olin siiski nii väsinud, et õudukate nägemiseks polnud vist lihtsalt jaksu...

Raamatu peategelasteks on neli last - Kerttu, tema vend Kaspar ning Kerttu klassikaaslased Liisbet ning Oliver. Kerttu leiab oma kodumaja pööningult vanaaegsete tähtedega kirjutatud raamatu ning avastab, et selle on kirjutanud 9-aastane Saara, kes on vangis nõiutud maailmas. Kerttu koos oma sõpradega otsustab Saara päästa ning selleks peavad kaks poissi ja kaks tüdrukut läbi viima riituse, mis peab toimuma nelja tee ristil täiskuu ööl. 

Noored näevad palju vaeva, et leida riituse jaoks vajalikud asjad, ent järjest enam hakkab nende teele takistusi tekkima. Tundub, et nende plaani tahetakse otseselt nurjata, sest lastega hakkavad juhtuma ka õnnetused. Nii et jah, õhtulugemiseks pole vist siiski soovitav...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar